TETAP FOKUS UNTUK MENINGKATKAN KESEIMBANGAN DAN KOORDINASI ANDA

BOSU©
Welcome to a class that’ll improve your balance, coordination and reflexes. We’ll show you how to use the BOSU® balance trainer and/or ballast ball in a circuit or freestyle workout. You’ll focus on your legs, arms and chest, and also on stabilizing your core. Leave class feeling stronger, more agile and with better reflexes.

 

BOSU© 30
Pressed for time? The express version will give you the same results in less time. You’ll still target your legs, arms, and chest, along with smaller stabilising muscles. You’ll feel stronger, more agile, and walk away with an improved posture.

BOSU© 45
Luangkan sedikit waktu untuk meningkatkan keseimbangan, koordinasi, dan refleks Anda. Latihan ini merupakan latihan fungsional yang akan menargetkan otot kaki, lengan, dada, dan otot-otot kecil untuk mendukung tubuh Anda dan menjaga postur yang baik.

INFO SINGKAT

LOW, MEDIUM
MEMBERIKAN ANDA
Latihan yang menantang kemampuan Anda

60 Minutes
DURASI
Tersedia dalam 30, 45, & 60 menit

LOW, MEDIUM
COCOK UNTUK
Mereka yang pernah berolahraga

YANG HARUS DIBAWA

Jika ini adalah pengalaman pertama Anda, berikut adalah beberapa hal penting yang Anda butuhkan.

PILIH KELAS

Pilih klub untuk mencari kelas dengan jadwal waktu yang sesuai untuk anda.

Klub
NEW
{{Title || 'EMPTY TITLE'}}
{{TimeText}}{{Instructor}}
{{dayText}}{{dayShort}}
X